Sähköisen asioinnin oletusarvo ja asiakkaiden oletukset

Sähköinen asiointi sähköyhtiöissä Yhä useampi sähkönmyyntiyhtiö on ilmoittanut ottaneensa käyttöön uudet SME2024 sähkönmyyntiehdot. Ehtoja soveltavat yhtiöt voivat jatkossa lähettää asiakkaita koskevat asiakirjat ja dokumentit ensisijaisesti sähköisesti paperikirjeen...

CRM & Asiakkuudenhallinta: Toimittajariippumattomuus

Yleisesti halutaan välttää nk. vendor-lock asetelmaa järjestelmähankinnoissa ja olla mahdollisimman riippumattomia toimittajasta järjestelmää kehittäessä. Aihe ei välttämättä ole mieluisin, kun solmitaan yhteistyökuvioita eri osapuolten välillä, mutta pohjimmainen...

CRM & Asiakkuudenhallinta: Oma alusta ja omat prosessit

Asiakkuudenhallinta käsittää useita eri prosesseja. Energia-alan CRM-järjestelmät täydentävät viimeisimmän järjestelmämurroksen jälkeen eittämättä moniulotteisen liiketoiminta-alustan kriteerit. Liiketoiminta-alusta vaatii asiakasorganisaation omilta prosesseilta...